Tuinhuur

De Dierense Tuindersvereniging wil u graag een perceel grond aanbieden, waarop u kruiden, groenten en bloemen kunt gaan telen en oogsten.
Ervaring is niet vereist. Want er is maar weinig nodig om van uw tuin een succes te maken. Zaaigoed, wat tuingereedschap en vooral plezier zijn de geheimen achter de lekkerste successen.
Heeft u weinig tijd, geen nood, percelen zijn in diverse maten te huur. En dat huren kost nog eens verbazend weinig ook.

Jaartarief (1 januari - 31 december): (wijzigingen voorbehouden)
Huur (incl. watergebruik van half april tot 1 oktober) :
De Dierense Tuindersvereniging heeft tuinen van diverse grootten tussen de 75 en 240m².
De huurprijs per m² is € 0,35. Voor een tuin van 120m² is de huurprijs € 42,00 (dit is incl. watergebruik tussen half april en half september).
Lidmaatschap: € 12,50 per jaar
Eénmalig 0,35 euro borg per tuin per m² met een minimum bedrag van 40 euro.
Het is mogelijk om in termijnen te betalen. Info via het mailadres.
Indien u een tuin wilt opzeggen, dan dient u dit voor 1 december van het lopende jaar te doen.
Vragen? Neem contact op via info@dierensetuindersvereniging.nl
of loop eens binnen op onze inloopochtend in ons clubhuis: maandagochtend tussen 9 en 10.30 uur. Wij ontvangen u graag!

Welkom bij de Dierense Tuindersvereniging
Geniet van het buitenleven